2009年2月14日

Don'tcry

talk to me softly 温柔地与我交谈
there's something in ur eyes 你眼中有千言万语
don't hang ur head in sorrow 不要低头悲伤
and please don't cry 也请不要哭泣
i know how you feel inside 我知道你心里的感受
i've been there before 我也曾经和你一样
somethin's changin' inside you 你心中已起了变化
and don't you know 难道你不知道
don't you cry tonight 今夜不要哭泣
i still love u baby 宝贝我仍然爱你
don't u cry tonight 今夜不要哭泣
don't u cry tonight 今夜不要哭泣
there's a heaven above you baby 宝贝,天堂就在你头上
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣

give me a whisper 在我耳边轻轻细语
and give me a sigh 在我耳边轻轻叹息
give me a kiss 给我个吻
before u tell me goodbye 分手之前
don't u take it so hard now 现在不要难过
and please don't take it so bad 也不要觉得遗憾
i'll still b thinkin' of u 我仍然会想起你
and the times we had...baby 及我们共度的时光,宝贝
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣
don't u cry tonight 今夜不要哭泣
don't u cry tonight 今夜不要哭泣
there's a heaven above you baby 宝贝,天堂就在你头上
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣

and please remember 请记住
that i never lied 我从来不撒谎
and please remember 也请记住
how i felt inside now,honey 我内心的感受,亲爱的
u gotta make it ur own way 你必须用自己的方法解决
but u'll be alright now sugar 但你会没事的,甜心
u'll feel better tomorrow 你明天会好起来
come the morning light now baby 天将破晓了,宝贝
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣
and don't u cry tonight 今夜不要哭泣
there's a heaven above u baby 宝贝,天堂就在你头上
and don't u cry 不要哭泣
don't u ever cry 不要再哭泣
don't u cry tonight 今夜不要哭泣
baby maybe someday 可能在某一天
don't u cry 不要哭泣
don't u ever cry 不要再哭泣
don't u cry 不要哭泣
tonight 于今夜

没有评论:

发表评论